Vrijwilligers gezocht voor collecte Oranje Fonds in Ten Boer

Dit jaar organiseert De Rijdende Popschool namens het Oranje Fonds de collecte in de gemeente Ten Boer. De collecte wordt gehouden in de week van koningsdag, maandag 27 april t/m zaterdag 2 mei.
Daarom zoeken we nog een aantal vrijwilligers, want veel handen maken het werk licht! De gedachte is: als iedereen zijn eigen straat even afgaat met een collectebus, is het niet zo veel werk.

Van de opbrengst gaat de helft naar De Rijdende Popschool, en de andere helft naar andere sociale initiatieven in de provincie Groningen, het geld wordt dus in de buurt besteedt!
En aangezien alle beetjes helpen om het voortbestaan van De Rijdende Popschool te garanderen,hopen we natuurlijk op een goede opbrengst.

Ook voor Ten Boer, Winneweer, Sint Annen, Ten Post en Woltersum zoeken we nog mensen, dus zegt het voort!!

Aanmelden als vrijwilliger kan via info@derijdendepopschool.nl
Alvast bedankt! (Ook namens alle leerlingen)

HoedjeVanPapier_website