Tarieven

Kinderen:
€ 10,00 per les eerste kind
€ 9,00  per les tweede kind

Jongeren tot en met 20 jaar:
€ 10,00 per les

Volwassenen:
€ 12,00 per les (inclusief BTW)

Let op: Tarieven kunnen per dorp afwijken, afhankelijk van de bijdrage van het dorp of de gemeente.

Je meld je aan per cyclus, een cyclus heeft meestal 10 lessen, tenzij het beter uitkomt rond de vakanties om dit aantal aan te passen.

Wij sturen na de tweede les een factuur voor de hele cyclus. Het is mogelijk een machtiging af te geven voor automatische incasso, je kunt hiervoor het machtigingsformulier downloaden, invullen en naar ons opsturen.

Je komt naar een kennismakingsles die gratis en vrijblijvend is. Je hoeft je daarvoor niet aan te melden. Wij nemen de instrumenten, zoals drums, gitaren, zangmicrofoons en keyboards mee. Je hoeft zelf nog niet een instrument te kunnen bespelen.

Wij verdelen degenen die zich aanmelden over een aantal bands, die repeteren op een vast tijdstip met een vaste bandcoach.

Vind je het toch niet leuk? Dan mag je na de tweede les alsnog besluiten om te stoppen zonder dat je hoeft te betalen.

Na elke cyclus van ongeveer 10 lessen gaan we ervan uit dat je doorgaat, tenzij je doorgeeft dat je stopt.

De Rijdende Popschool werkt samen met Jeugdcultuurfonds/ stichting Leergeld, waardoor ook kinderen uit gezinnen met een laag inkomen mee kunnen doen. Meer informatie is te vinden op de website van het Jeugdcultuurfonds.