Meld je dorp of wijk aan

De Rijdende Popschool is inmiddels al in meer dan 20 dorpen in Groningen en Drenthe actief en zou graag nog verder willen uitbreiden! We zijn dan ook altijd op zoek naar een verbinding met dorpen en enthousiaste dorpsbewoners die ook graag een eigen Popschool zouden willen hebben.

Dorpshuizen, dorpsverenigingen en bewoners in dorpen, waar De Rijdende Popschool actief is, dragen bij aan het mogelijk maken van de Popscholen en het in stand houden van onze stichting. Zij spelen voor ons dan ook een cruciale rol bij het opzetten van een Popschool.

Wil jij ook een Popschool in je eigen dorp of wijk? Dan kun je je aanmelden door onderstaand formulier in te vullen en dan kijken we samen hoe we dit gaan realiseren!

Meld je dorp aan