Popschool Westerlee komt veur mekoar!

Op initiatief van “Veur Mekoar, mit mekoar” gaat De Rijdende Popschool ook een Popschool in Westerlee starten! Op maandag 9 oktober is er voor kinderen vanaf 8 jaar om 16.00 uur een gratis en vrijblijvende introductieles in Dorpshuis De TIlle. Een week later gaan dan de lessen van start. De Rijdende Popschool is er niet alleen voor kinderen, maar ook voor jongeren en volwassenen die altijd al eens in een bandje hebben willen spelen. Volwassen en jongeren die interesse hebben zijn om 17.30 uur welkom voor informatie, om vragen te stellen, en natuurlijk om samen muziek te maken.

Introductieles

Bij de introductieles is iedereen vanaf 8 jaar welkom; kinderen hoeven zich hier niet voor op te geven maar kunnen gewoon langskomen. Kun je niet direct om 16.00 uur er zijn, dan mag je ook gewoon later binnen komen lopen en meedoen. Wie het leuk vindt, kan zich direct vrijblijvend aanmelden.

Om mee te doen met Popschool Westerlee hoef je geen muzikale ervaring te hebben. Je hoeft ook niets mee te nemen, want De Rijdende Popschool komt naar de dorpen toe met alles wat nodig is om muziek te maken in een bandje. Na de kennismakingsles stelt De Rijdende Popschool bandjes samen van ongeveer 5 leerlingen per band die een week later starten met repeteren.