Check je talent op een muziekinstrument 18 oktober in Westerbork

Gratis probeersessie popband met blazers!

Wil je ook eens op een blaasinstrument proberen mee te spelen in een bandje?
Dit is je kans!

Op woensdagmiddag 18 oktober krijgen kinderen de kans om hun talent voor muziek te checken. In de bibliotheek van Westerbork staan zeven (7!) verschillende muziekinstrumenten klaar voor een gratis probeersessie. De probeersessie wordt gehouden in het kader van een methodeontwikkelingsproject van de Rijdende Popschool en Buro Reprise. De groep deelnemers gaat onder begeleiding van twee muziekdocenten aan de slag met het instuderen van popsongs als Wake me up van Avicii en The Lazy Song van Bruno Mars. De kids kunnen kiezen uit gitaar, trombone, keyboard, trompet, basgitaar, (Junior)saxofoon en drums. De sessie start om 17.00 uur en duurt één uur.

Deelname staat open voor kinderen in de basisschoolleeftijd tussen 8 en 12 jaar.
Aanmeldingen voor deze gratis sessie zijn welkom op www.muziekcarrousel.info

Er is beperkt plaats.