Popschool Kantens gaat van start met de tweede gratis kennismakingsles!

Het dorp Kantens heeft de primeur om als eerste dorp van de gemeente Eemsmond een Popschool te krijgen! Omdat er na de eerste kennismakingsles op 1 november net te weinig aanmeldingen waren gaan we het gewoon nog een keer proberen. In samenwerking met dorpshuis ‘t Schienvat wordt daarom op woensdag 22 november de tweede gratis kennismakingsles georganiseerd. Als er genoeg aanmeldingen zijn starten we een week later, met meerdere bandjes, de reguliere lessen van Popschool Kantens.

De Rijdende Popschool is de mobiele muziekschool die naar dorpen toe rijdt om muziekles te geven. Iedereen vanaf 8 jaar kan hieraan meedoen, met of zonder muzikale ervaring. Tijdens lessen van De Rijdende Popschool wordt muziek gemaakt in een bandje. De instrumenten worden meegenomen door de bandcoach dus er hoeft niets gekocht of gehuurd te worden.

Ook volwassenen die het leuk vinden om kennis te maken met De Rijdende Popschool zijn van harte welkom om de kennismakingsles bij te wonen. Voor hen geldt ook dat ervaring of muziekinstrumenten niet nodig zijn. Volwassenen die al in een band spelen mogen contact opnemen met ons om te kijken wat de mogelijkheden zijn bij De Rijdende Popschool in Kantens.

De gratis kennismakingsles vindt plaats op woensdag 22 november, vanaf 19.00 uur (open inloop) in het Dorpshuis ‘t Schienvat, Kerkstraat 7, 9995 PH Kantens. Uiterlijk 21.00 uur is het afgelopen.

Aanmelden kan ter plaatse bij de kennismakingsles of via www.derijdendepopschool.nl