Opstart Popschool Leens de meeste succesvolle ooit

Vorige week woensdag heeft De Rijdende Popschool een kennismakingsavond gehouden in jeugdsoos Black Arrow in Leens. De opkomst was overweldigend, de jeugdsoos was bijna te klein en we kijken terug op een fantastische avond waar vele kinderen met ontzettend veel plezier kennis hebben gemaakt met De Rijdende Popschool. Er zijn nu al zo’n 35 aanmeldingen waardoor De Rijdende Popschool twee dagen naar Leens komt. De eerste lessen zullen zijn op woensdag 24 en donderdag 25 januari.

De opstart van deze Popschool is zo fantastisch verlopen dankzij de inspanningen van drie topvrijwilligers uit het dorp: Marieke, Marjanka en Annelies, heel erg bedankt voor jullie inzet!

Wil je graag ook samen in een band muziek maken?
Geef je dan snel op voor een popschool in de buurt via www.derijdendepopschool.nl/aanmelden.