‘Muziekparade Ten Boer’ gaat van start!

Op 24 januari vindt de kick-off plaats van ‘Muziekparade Ten Boer’! De Muziekparade is een initiatief van De Rijdende Popschool in samenwerking met zes scholen in de gemeente Ten Boer, muziekvereniging de Volharding en St. Muziekonderwijs Ten Boer. Het doel van het project is leerlingen kennis te laten maken met verschillende instrumenten en muziekstijlen. Dit wordt gedaan door middel van een samenwerking met verschillende muziekaanbieders in de omgeving. Tijdens dit traject zullen de leerlingen verschillende lessen en workshops volgen die uitmonden in een gezamenlijk optreden tijdens de Muziekparade.

Alle scholen uit de gemeente Ten Boer zullen deelnemen aan dit project. Op deze manier wordt het muziekonderwijs in de gemeente Ten Boer goed op de kaart gezet.

De kick-off zal plaatsvinden op de basisschool de Fontein in Ten Boer. Hier wordt de muziekparade gezamenlijk feestelijk geopend met onder andere een band van de Rijdende Popschool en de Volharding. Op de andere deelnemende scholen zal er een introducerende presentatie gegeven worden. Het project wordt afgesloten door middel van een Mini Festival dat plaatsvindt op 6 juli.