Kennismakingslessen en start Popschool Thesinge

De Rijdende Popschool is drie jaar geleden in Garmerwolde begonnen. Inmiddels rijden de bestelauto’s met bandcoaches naar negen dorpen toe. Omdat er in Thesinge ook belangstelling is om een popschool te beginnen, worden er op woensdag 12 november gratis en vrijblijvende kennismakingslessen gegeven in het Trefpunt tussen 16.00 en 18.00 uur. Kinderen en jongeren vanaf 8 jaar kunnen dan eens uitproberen hoe het is, en kijken of ze het leuk zouden vinden om muziekles te krijgen in een bandje.

Er zijn twee kennismakingslessen: van 16.00 tot 17.00 uur voor basisschoolleerlingen en van 17.00 tot 18.00 uur voor middelbare scholieren. Maar iedereen is op beide tijden welkom als het beter uitkomt. Je hoeft je hier niet voor op te geven maar je kunt gewoon langskomen.

Een week later beginnen de reguliere lessen op de woensdagmiddag. De tijd waarop de kinderen precies zullen beginnen wordt later bekend; dit heeft te maken met de indeling van de bandjes. De kinderen kunnen zich ter plekke inschrijven, maar dit kan ook via het aanmeldingsformulier op de website www.derijdendepopschool.nl.

Logo-01