Koningin Máxima bezoekt De Rijdende Popschool

Op donderdag 6 november komt Koningin Máxima op werkbezoek bij de Rijdende Popschool in Garmerwolde. De Rijdende Popschool is een van de organisaties die ondersteund worden door het programma Kinderen Maken Muziek, een samenwerking tussen het Oranje Fonds en het Fonds voor Cultuurparticipatie. Dit programma werd in 2011 gestart op initiatief van destijds Prinses Máxima. De Rijdende Popschool heeft zijn basis in Garmerwolde en houdt sinds kort kantoor in Dorpshuis De Leeuw. Hier zal de koningin een aantal medewerkers, kinderen en vrijwilligers spreken. Voor die tijd zal Koningin Máxima een bezoek brengen aan het project Power Play in Warffum, een ander project dat door Kinderen Maken Muziek ondersteund wordt. Meer informatie over Kinderen Maken Muziek.

prinses_maxima__2012 PSG Koninginnedag 2013 Website