Groningen is Muziek festival

GIMheader1

Helaas kan het festival dit jaar (2016) niet doorgaan wegens onvoorziene omstandigheden. Wij vinden dit erg jammer.

Maar volgend jaar gaan we er zeker een mooi festival van maken. In 2017 bestaat De Rijdende Popschool 5 jaar! We gaan dit met jullie allemaal groots vieren natuurlijk! Het wordt dan een mega-jubileumfestival.

Groningen is Muziek is een festival met optredens en workshops voor alle leeftijden. Op verschillende podia zullen bandjes van alle popscholen van De Rijdende Popschool zich presenteren. Daarnaast treden ook bekende Groninger artiesten op. Jong muzikaal talent en gevestigde namen uit Groningen spelen hier naast elkaar, in een landelijke sfeer waar gezelligheid voorop staat.

Er is van alles te doen op het festival. Er worden diverse gratis workshops gegeven. Naast de muzikale workshops kun je ook meedoen aan andere creatieve workshops.

Meer nieuws over het festival is binnenkort te vinden op de website van Groningen is Muziek.

Netwerk Popeducatie Groningen is een initiatief om de krachten te bundelen op het gebied van talentontwikkeling en educatie binnen de popmuziek. In 2015 ontstond het idee om als culturele muziekinitiatieven in Groningen te gaan samenwerken. Door die samenwerking versterken we elkaar.

Partners van Netwerk Popeducatie Groningen zijn: