Popscholen Bad Nieuweschans en Sint Annen gaan van start

Logo letters transparant headerSINT ANNEN – De bandcoach van De Rijdende Popschool pakt vanaf vrijdag 15 april om 19.30 wekelijks de spullen uit in Sint Annen.

BAD NIEUWESCHANS, GEMEENTE OLDAMBT – Op dinsdag 19 april 2016 om 16.00 uur is de muzikale start van de Popschool in Bad Nieuweschans.

Tijdens de kennismakingsworkshop is iedereen welkom.

Kinderen, jongeren en volwassenen gaan dan samen muziek leren maken in bandjes. Mensen die geïnteresseerd zijn om mee te doen, kunnen gratis en vrijblijvend kennis komen maken met De Rijdende Popschool in dorpshuis Meuln in Sint Annen en in dorpscentrum De Akkerschans aan de Bunderweg 14 in Bad Nieuweschans.

Geïnteresseerden hoeven zich hier niet voor op te geven maar kunnen gewoon langskomen. Om mee te doen hoeven mensen geen instrument te kunnen bespelen. Ze hoeven ook niets mee te nemen, want De Rijdende Popschool komt naar de dorpen toe met alles wat nodig is om muziek te maken in een band.

Bij De Rijdende Popschool krijgen kinderen, jongeren en volwassenen muziekles in een bandje, waarin ze voornamelijk popmuziek spelen. Ze kiezen de liedjes zelf uit, in overleg met de bandcoach.