De Rijdende Popschool lanceert crowdfundingsactie voor jubileum festival

Met een gloednieuwe editie van het Rijdende Popschool festival gaat de Rijdende Popschool haar 10-jarige bestaan vieren op 10 december in Martiniplaza. Om een onvergetelijke dag neer te zetten is er een crowdfundingsactie gelanceerd en daarbij kunnen ze jouw hulp goed gebruiken.

Op 4 november 2022 is de crowdfundingsactie ‘Het Rijdende Popschool Jubileum Festival’ gelanceerd. Het doel is om via het platform voordekunst.nl binnen vier weken €5.000 in te zamelen voor de organisatie van het Rijdende Popschool Festival.

Tijdens het Rijdende Popschool Festival kun je niet alleen kijken naar bandjes en artiesten, je kunt ook zelf aan de slag! Naast alle bandjes van De Rijdende Popschool die optreden, zijn er ook workshops en masterclasses die je kunt volgen. Ook spelen er een aantal andere artiesten die verbonden zijn met De Rijdende Popschool zoals Fred Goverde, Jetlag Jenny en Cashmyra.

Deze toffe dag wil de Rijdende Popschool graag laagdrempelig houden voor bezoekers. De opbrengst van deze crowdfunding hebben zij nodig voor het inhuren van techniek, zaalhuur, bands, en masterclass- en workshopleiders.

Op het platform voordekunst.nl kan gedoneerd worden in ruil voor een tegenprestatie. Je kunt alvast tickets kopen voor 10 december, een speciaal T-shirt of een van de bandcoaches laten optreden in je woonkamer!

De Rijdende Popschool kijkt erg uit naar Het Rijdende Popschool Festival en vieren graag samen met jullie het 10-jarige bestaan. Daar moeten ze nog wel wat voor doen en ze hopen daarom dat iedereen die ze een warm hart toedraagt daarbij gaat helpen. Want ook na 10 jaar blijft het belangrijk dat voor iedereen cultuureducatie en talentontwikkeling in de popcultuur toegankelijk blijft.

Klik hier om te doneren