De Rijdende Popschool zoekt Manager Bedrijfsvoering

De Rijdende Popschool is 10 jaar geleden opgericht met als missie muziekles te brengen naar dorpen waar weinig voorzieningen zijn op het gebied van cultuureducatie. Juist daar waar het aanbod verschraalt, kunnen mensen een beroep doen op De Rijdende Popschool om het gat op te vullen met laagdrempelige muziekeducatie en talentontwikkeling!

Muziekeducatie helpt niet alleen bij het in stand houden van de leefbaarheid, maar ook bij het bieden van verdere persoonlijke ontwikkeling voor kinderen, jongeren en volwassenen. Muziek maken is zoveel meer dan noten leren. Muziek maken bij De Rijdende Popschool brengt leerlingen in contact met anderen én met hun eigen creativiteit! De Rijdende Popschool is er om drempels te verlagen voor het maken van cultuur.

Niet alleen komt De Rijdende Popschool naar dorpen toe om muziekles te geven in bandjes. Er wordt ook lesgegeven op scholen, en onder de noemer DeClick worden multidisciplinaire cultuurworkshops gegeven. De Rijdende Popschool werkt mee aan talentontwikkelingstrajecten als Popsport en biedt een podium aan beginnende muzikanten en cultuurmakers. Dit gebeurt allemaal onder begeleiding van professionele muziek-, band- en cultuurcoaches.

De Rijdende Popschool groeit snel door, met steeds meer projecten in Groningen en Drenthe. Om de evenzo groeiende ambities in goede banen te leiden is er grote behoefte aan een

Manager bedrijfsvoering

Senior | 16 – 24 uur per week

Je functie:

• In je dagelijkse werk ben je verantwoordelijk voor de gehele bedrijfsvoering, waaronder financiën, administratie, in- en verkoop, personeelsbeleid en marketing & communicatie.
  • Vanuit deze rol geef je leiding aan een jong team van creatieve en enthousiaste medewerkers. Je weet mensen te enthousiasmeren, mee te krijgen in ontwikkelingen en je kan teamgeest stimuleren.
  • Je onderhoudt relaties met gemeentes, fondsen en opdrachtgevers. Ook ben je in staat om het netwerk van De Rijdende Popschool uit te breiden.
  • Samen met de directeur-bestuurder vervul je een cruciale rol in de ontwikkeling en realisatie van de ambities van De Rijdende P Je houdt je bezig met het formuleren van doelstellingen en strategie.
  • Je rapporteert rechtstreeks aan de directeur-bestuurder
  • De functie is in beginsel parttime (2-3 dagen per week).

Je profiel:

• Je beschikt tenminste over HBO werk- en denkniveau en hebt aantoonbare ervaring in bedrijfskundige functie(s) waarbij je ruime kennis hebt opgedaan van financiën.
  • Van nature ben je een organisator en weet je structuur aan te brengen in werkprocessen. Je hebt daarbij een sterke affiniteit met een organisatie in ontwikkeling.
  • Omgang met mensen is voor jou een onmisbaar onderdeel van je werk. Je bent communicatief sterk, tactisch en je voelt je thuis in een cultureel artistieke omgeving.
  • Je bent flexibel, je kunt snel inspringen op veranderingen en dit in goede banen leiden.
  • Kennis van muziek en muziekeducatie is een pre.

Passen de hierboven genoemde werkzaamheden bij jou en zit het geschetste profiel als gegoten? Dan ben jij mogelijk de persoon die wij zoeken!

Wat wij bieden:

Een veelzijdige functie in een dynamisch cultureel bedrijf met een klein, enthousiast team. Geen dag is hetzelfde bij deze organisatie, waarin zoveel verschillende projecten uitgevoerd worden. De medewerkers van De Rijdende Popschool zijn actief en betrokken en er heerst een informele sfeer.

Het betreft een aanstelling voor de duur van een jaar. Bij gebleken geschiktheid zal dit worden omgezet in een dienstverband voor onbepaalde tijd.

De Rijdende Popschool volgt de cao Zorg&Welzijn (Sociaal Werk). Inschaling is afhankelijk van opleiding en ervaring.

Ben je ZZP’ er en voel je je aangetrokken tot de functie? Dan nodigen wij je ook uit om te solliciteren.

Sollicitatie:

Graag ontvangen wij een C.V. en een motivatiebrief via info@derijdendepopschool.nl met vermelding van Vacature manager bedrijfsvoering. Voor vragen en of nadere informatie over de functie kun je contact opnemen met Niels Steenstra via telefoonnummer 0642298642.