Workshop Poëziepaleis tijdens EchtErik Festival

Tijdens het EchtErik Festival komt Stichting Poëziepaleis ook een workshop geven! Samen met dichter Esmé van den Boom onderzoek je in dichtvorm wat muziek nou eigenlijk is en ook vooral wat het dóet. Waarom maken we muziek? Waarom hoort muziek op een feestje? Waarom kan muziek vrolijk of juist verdrietig klinken? Hoe weet je welke muziek je nodig hebt om van je verjaardag een echt FEEST te maken? Samen maken we een feestelijk openingsgedicht waarmee we het EchtErik festival openen.

Leerlingen van De Rijdende Popschool kunnen hier gratis aan mee doen. Opgeven kan via info@echterikfestival.nl. Geen leerling van De Rijdende Popschool, maar lijkt het je wel leuk om mee te doen? Dan kan je een kaartje kopen voor het EchtErik Festival en je opgeven voor de workshop.