Vrijwilligers gezocht!

De Rijdende Popschool is een non-profitorganisatie, opererend vanuit Stichting Deinum.

Naast onze betaalde krachten hebben wij altijd vrijwilligers nodig om al het werk dat achter de schermen gebeurt mogelijk te maken.

Ons doel is in eerste instantie om zoveel mogelijk kinderen de mogelijkheid te geven om muziek te kunnen maken.

Om dit mogelijk te maken werkt onze organisatie laagdrempelig en wordt het lesgeld zo laag mogelijk gehouden. Bij het lesgeld zit het gebruik van instrumenten in. Die hoeven dus niet extra aangeschaft of gehuurd te worden. De bandcoach, instrumenten, apparatuur, huur van de locatie en het vervoer zijn kosten waar wij mee te maken hebben. Niets van het geld dat door deelnemers aan lesgeld betaald wordt gaat naar de organisatie. Vaak is het lesgeld zelfs niet voldoende om de kosten te dekken. Om dit aan te vullen en de rest van de organisatie mogelijk te maken ontvangen wij subsidies.

Wij kunnen daarom niet voor alle taken die er zijn binnen onze organisatie mensen inhuren.

De Rijdende Popschool heeft dringend behoefte aan

• projectmedewerkers
  • administratief medewerkers
  • medewerkers pr en communicatie

Deze taken kunnen bij ons op kantoor op structurele basis uitgevoerd worden, maar er zijn ook altijd losse klusjes. Bijvoorbeeld posters ophangen, flyers uitdelen, helpen bij de organisatie van een popschoolconcert in je eigen dorp, het schrijven van een persbericht of artikeltje voor de krant.

Wij hebben ook altijd behoefte aan mensen die foto’s en video’s maken van bandjes of optredens.

Dus: wil je iets voor ons doen, ook al weet je nog niet wat of hoeveel tijd je eraan wilt besteden, neem contact op en dan kijken we samen hoe we jou in kunnen zetten!

Wat bieden wij?

Een gezelllige werkplek in een enthousiast en gedreven team. Je doet werkervaring op in een diverse organisatie waar verschillende takken van sport bedreven worden. Je krijgt te maken met muziek, educatie, logistiek, projecten, evenementen, maar ook de dagelijkse gang van zaken met betrekking tot de lessen.