Popschool Sauwerd gaat van start!

De Rijdende Popschool komt naar Sauwerd! Op woendag 5 april komt een bandcoach van De Rijdende Popschool naar dorpshuis Ubbegaheem om een kennismakingsles te geven. Lijkt het je leuk om in een bandje te spelen en woon je in (of in de buurt van) Sauwerd? Kom dan op deze dag kijken en meedoen!

Informatie Popschool Sauwerd:

Datum: woensdag 5 april 2017

Tijd: 16.00 uur tot 18.00 uur

Locatie: Dorpshuis Ubbegaheem, Burchtweg 4, 9771 BB Sauwerd.

Deelnemers worden ingedeeld in een bandje met 5 of 6 leeftijdsgenoten. Met dit bandje ga je een popliedje instuderen die je samen met je band mag uitkiezen. Om mee te doen met Popschool Sauwerd hoef je geen instrument te kunnen bespelen en deze hoef je ook niet mee te nemen! De bandcoach van De Rijdende Popschool rijdt namelijk naar Sauwerd toe met alles wat nodig is om muziek te kunnen maken in een band, zoals gitaren, basgitaren, versterkers, keyboards en een zanginstallatie.

Nog een leuk nieuwtje: op zaterdag 17 juni kan je al met je bandje optreden in MartiniPlaza tijdens het slotconcert voor het 5 jarige bestaan van De Rijdende Popschool!

info@derijdendepopschool.nl  | www.derijdendepopschool.nl