Muziekpresentatie pilot CBS De Rank Onstwedde

De bovenbouwleerlingen van CBS De Rank in Onstwedde hebben de afgelopen acht weken meegedaan aan een pilot popmuziek. Op dinsdag 31 januari zullen ze een presentatie geven van het nummer ‘Can’t Stop The Feeling’ van Justin Timberlake!!

Tijdens de eerste serie lessen hebben de leerlingen de instrumenten beter leren kennen en tijdens de tweede serie hebben ze al een heuse band gevormd! Na de lessen en de presentatie zouden de bands kunnen blijven bestaan onder leiding van De Rijdende Popschool.

Dit project is een samenwerking tussen De Rijdende Popschool, Kunstenschool ZG en CBS De Rank en is bedoeld om muziek binnen en buiten school te stimuleren. Voor het project is geld toegekend vanuit de regeling Cultuureducatie met Kwaliteit Groningen. Hiermee wordt tevens een lesbrief gemaakt, zodat het ook op andere scholen kan worden uitgevoerd.

Familie en belangstellenden zijn van harte welkom bij de presentaties in CBS De Rank in Onstwedde! In februari zullen de leerlingen starten met een nieuwe lessenserie van acht weken.

Adres:
Boslaan 18, 9591 BJ Onstwedde

Tijden:
Groep 5: 14.00 uur
Groep 6: 15.00 uur

Scholen die interesse hebben in het project, kunnen contact opnemen met Yvonne de Laat van Kunstenschool ZG.