Open les Vriescheloo

Wil je graag proberen hoe het is om samen in een bandje te spelen? In Vriescheloo gaat de Popschool van start! Er is op dinsdag 10 mei een gratis kennismakingsles. Een week later starten dan, met meerdere bandjes, de reguliere lessen van Popschool Vriescheloo.

De Rijdende Popschool
Bij De Rijdende Popschool krijgen kinderen, jongeren en volwassenen muziekles in een bandje. Onder begeleiding van een bandcoach leer je samen hoe je popnummers moet spelen. Denk hierbij aan liedjes van Tones and I, Meau, Dua Lipa of TikTok hits. Om mee te doen met De Rijdende Popschool hoef je geen instrument te kunnen bespelen en je hoeft ook niets te huren of te kopen. De mobiele muziekschool komt naar je toe met alle spullen die nodig zijn, zoals een drumstel, gitaren, keyboards, versterkers, microfoons en een zanginstallatie.

Wanneer
Op dinsdag 10 mei komt De Rijdende Popschool naar Vriescheloo toe en gaan wij samen met de groepen 5, 6, 7 en 8 werken aan een popnummer. ‘s Avonds kunnen ook broers, zussen en alle andere geïnteresseerden kennismaken met de Popschool.

Tijden
15:30 – 16:45 open inloop leeftijd 8-12 jaar
17:30 – 18:45 open inloop leeftijd 12-17 jaar

Dorpshuis ‘t Ganzenust
Meidoornweg 3
9699 SE Vriescheloo

Popschool Vriescheloo
Lijkt het je leuk? Geef je dan na afloop van de kennismakingsles op voor Popschool Vriescheloo en leer samen muziek maken met je vriendjes en vriendinnetjes. Wie weet treed jij dan binnenkort op in het dorp!