Kennismakingsles Popschool Oude en Nieuwe Pekela

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

Kennismakingsles Popschool Oude en Nieuwe Pekela

In Oude Pekela en Nieuwe Pekela gaat de Popschool begin maart weer van start. Daarom organiseert De Rijdende Popschool in beide dorpen een gratis kennismakingsles voor iedereen die eens wil proberen hoe het is om samen in een bandje te spelen.

De Rijdende Popschool is de mobiele muziekschool waarbij op locatie les gegeven wordt. Iedereen vanaf 8 jaar kan hieraan meedoen, met of zonder muzikale ervaring. Tijdens lessen van De Rijdende Popschool wordt muziek gemaakt in een bandje. De instrumenten worden meegenomen door de bandcoach dus er hoeft niets gekocht of gehuurd te worden.

Ook volwassenen die het leuk lijkt om in een band te spelen kunnen meedoen met De Rijdende Popschool en naar de kennismakingsles komen.

Kennismakingsles Nieuwe Pekela

donderdag 28 februari (start Popschool Nieuwe Pekela: donderdag 7 maart)

15.30 – 17.00 uur Kinderen van 8 t/m 12 jaar

17.00 – 18.00 iedereen van 12 t/m 80 jaar