Flitscursus Spelen in een Band in 5 dorpen in Groningen en Drenthe

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

Kennismaken, repeteren en klaar om op te treden in 4 weken! Kan dat? Ja, dat kan bij De Rijdende Popschool!

Na de voorjaarsvakantie start De Rijdende Popschool 5 flitscursussen Spelen in een band in Den Andel, Nieuw Balinge, Noordbroek, Ten Post en ‘t Zandt. Het is een flitscursus, omdat het 4 lessen zijn. De cursus is bedoeld voor kinderen vanaf 8 jaar. Na die tijd kun je een aantal liedjes spelen in bandvorm.

Het Rijdende Popschool is Festival is het enige echte DIY (Do It Yourself) Festival. Dat betekent dat je zelf mag optreden, mee kan doen aan workshops en allerlei andere activiteiten en concerten kunt bijwonen. We openen het festival met de band Hippe Gasten en sluiten af met De Varkentje Rund Theatershow. Er zijn onder meer workshops DJ’en, songwriting, drummen en beats maken. En nog heel veel meer….

Wij organiseren kennismakingslessen voor de flitscursus in:

Den Andel: Woensdag 27 februari 16.00-17.30 uur, Locatie: Het Berehoes, Den Andel

Nieuw Balinge: Vrijdag 29 februari 16.00-17.30 uur, Locatie: Zalencentrum De Heugte, Nieuw Balinge

Noordbroek: Woensdag 27 februari 16.00-17.30 uur, Locatie: JC Heartbeat, Noordbroek

Ten Post: Woensdag 27 februari 16.00-17.30 uur, Locatie: Dorpshuis Ten Post

’t Zandt: Woensdag 27 februari 14.00-15.30 uur, Locatie: Landgoed de Camping, ’t Zandt

Kosten kennismakingsles: € 2,50 (meenemen op de dag zelf),

Doe je mee met alle 4 lessen dan kost het € 40,00 in totaal.

Les 1: Kennismakingsles

Hoe is het om samen te spelen in een bandje? Welk instrument wil jij bespelen? Hoe ziet de band eruit? Je kunt na deze les beslissen of je mee wilt doen met de rest van de cursus. Neem € 2,50 mee om hieraan mee te kunnen doen.

Les 2 t/m 4: repeteren!

Bij de kennismakingsles kun je je inschrijven voor de rest van de flitscursus, maar het kan ook via onze website. Wij maken vervolgens bandjes van ongeveer 5 deelnemers die de 4 weken daarna elke week 75 minuten gaan repeteren. De lestijden en indeling sturen wij per mail.

30 maart 2019:

Optreden in Martiniplaza tijdens het Rijdende Popschool Festival.Wil je liever niet optreden, maar wil je wel meedoen met de flitscursus, dan is dat ook helemaal prima.