Introductieles De Rijdende Popschool in Garnwerd

groot_Garnwerd_aanZeeIn Garnwerd kunnen kinderen en jongeren binnenkort kennismaken met De Rijdende Popschool. De muziekschool op wielen komt naar het dorp om een gratis, vrijblijvende introductieles te geven. Op donderdag 26 november tussen 16.00 en 18.00 uur is iedereen van 8 t/m 18 jaar welkom op OBS Kromme Akkers aan de Hunzeweg 68. De week daarna gaan de reguliere lessen van start.

Introductieles
Kinderen hoeven zich niet voor de introductieles op te geven, maar kunnen gewoon langskomen. Als ze het leuk vinden, kunnen ze zich meteen aanmelden voor de reguliere lessen. Als ze niet naar de introductieles kunnen komen kunnen ze op 3 december gewoon meedoen na opgave bij info@derijdendepopschool.nl.

Om mee te doen met Popschool Garnwerd hoeven de kinderen geen instrument te kunnen bespelen. Ze hoeven ook niets mee te nemen, want De Rijdende Popschool komt naar de dorpen toe met alles wat nodig is om muziek te maken in een band.

Bij De Rijdende Popschool krijgen kinderen en jongeren muziekles in een bandje, waarin ze voornamelijk popmuziek spelen. Ze mogen de liedjes zelf uitkiezen, in overleg met de bandcoach.

Uitbreiden
De Rijdende Popschool heeft zijn basis in Garmerwolde en is nu ruim drie jaar actief. Er zijn inmiddels meer dan 10 popscholen in de provincie Groningen.
Dankzij subsidie van onder meer Kinderen Maken Muziek van het Oranje Fonds en het Fonds voor Cultuurparticipatie kunnen de activiteiten nog steeds uitgebreid worden.