Het Rijdende Popschool Festival dingt mee naar prijs VSBfonds

11 juni 2016 organiseren wij het grote “Rijdende Popschool Festival” waar jong en oud talent zal gaan optreden. Niet alleen bandjes van De Rijdende Popschool Nederland zullen optreden, ook andere bekende en onbekende bandjes uit de regio en het land zullen acte de présence geven.

Om het festival mogelijk te maken en een knallende “GROTE NAAM” als slotact te kunnen inhuren doen wij mee aan “Verzilver je idee” van het VSBfonds.

In de line-up van het festival zullen ook muzikanten die deel uit maken van het coachingstraject van Stichting PopSport een plek krijgen en ook minimaal één bandje van Popschool Groningen. En niet te vergeten: Ook de bandcoaches Roderik van der Werff, Tom van der NeutMaria MengerinkVincent Kenter en Robin IJzerman gaan spelen!! Als nu niet iedereen gaat stemmen weet ik het ook niet meer.

Stenmen kan via :

Vergeet niet je stem via mail te bevestigen!!

001_rb-image-1787829