Flitscursus: Spelen in een Band

Vanaf 20 oktober drie nieuwe popscholen!

Vijf weken repeteren met een band om vervolgens een aantal nummers live te kunnen spelen. Dat kan bij De Rijdende Popschool!

Dankzij het IVAK kunnen wij onze 5-weekse flitscursus Spelen in een Band aanbieden voor slechts €32,50! Meld je aan voor onze flitscursus Spelen in een Band in Westeremden, ‘t Zandt of Loppersum. Dit kan via ons contactformulier of door te mailen naar info@derijdendepopschool.nl

Kennismakingsles
Hoe is het om samen te spelen in een bandje? Welk instrument wil jij bespelen? Hoe ziet de band eruit? Ook als je je nog niet ingeschreven hebt mag je komen meedoen. Je kunt na deze les beslissen of je mee wilt doen met de rest van de cursus. NB: Alleen als er na deze les minimaal 10 kinderen zijn die willen meedoen aan de rest van de cursus gaan we door. Gaat de rest van de cursus niet door dan kun je aansluiten bij lessen in een van de andere dorpen.

Wil je meer weten? Download de flyer!