Eindpresentatie Popschool Hooghalen

Zo, de eindpresentatie van Popschool Hooghalen was er weer eentje voor in de boeken!

Zoals je ziet was het druk in de gymzaal en zat het publiek vol spanning te wachten op de eerste band.

Onze bandcoach Davic draait deze Popschool al een paar cycli. De bands doen het erg goed! De jongere kids puzzelen met ‘Dat Heb Jij Gedaan’ van Meau. De twee bands met iets oudere kinderen wagen zich al aan moeilijkere liedjes, zoals ‘Goud’ van Suzan & Freek. Ook hebben ze samen met Davic een nummer gemaakt! Supervet! De band met volwassenen spelen pop/rock liedjes. Dit gaat van ‘Hoe’ van Nielson en Miss Montreal tot aan ‘This Ain’t A Lovesong’ van Scouting For Girls.

Het was weer spannend voor de deelnemers om op te treden, maar het ging fantastisch!
Er komt nog een cyclus tot aan de zomervakantie. Davic heeft ontzettend veel zin om weer met de gemotiveerde deelnemers aan de slag te gaan. ‘’Ik hoop de volgende cyclus er weer een schepje bovenop te doen en ze nog meer uit te dagen’’.