Deelnemers en vrijwilligers gezocht in Westerbork

Altijd al willen proberen hoe het is om samen in een bandje te spelen? Eind september gaat De Rijdende Popschool samen met de Bibliotheek een popschool starten in Westerbork! Doe je mee? Na de kennismakingsles starten dan, met meerdere bandjes, de reguliere lessen van Popschool Westerbork.

De Rijdende Popschool
Bij De Rijdende Popschool krijgen kinderen, jongeren en volwassenen muziekles in een bandje. Onder begeleiding van een bandcoach leer je samen hoe je popnummers moet spelen. Denk hierbij aan liedjes van Harry Styles, MEAU, Dua Lipa of TikTok hits. Om mee te doen met De Rijdende Popschool hoef je geen instrument te kunnen bespelen en je hoeft ook niets te huren of te kopen. De mobiele muziekschool komt naar je toe met alle spullen die nodig zijn, zoals een drumstel, gitaren, keyboards, versterkers, microfoons en een zanginstallatie.

Wanneer
Eind september plannen we de kennismakingsles. Later volgt meer informatie over de exacte startdatum en tijden.

Popschool Westerbork
Lijkt het je leuk? Schrijf je in voor 10 september 2022 en krijg €10,- op het lesgeld voor de eerste cyclus van 11 lessen. Wie weet treed jij dan binnenkort op in het dorp en op 10 december tijdens het Rijdende Popschool Festival!

We zoeken ook enthousiaste vrijwilligers die ons willen helpen dit mogelijk te maken. Kun jij ons helpen? Denk hierbij aan extra hulp bij het opstarten van de Popschool en de eindpresentatie aan het einde van de cyclus.