“Come Together” : Muzikaal project voor jongeren van Pekela

Logo Come TogetherMaandag 23 februari start De Rijdende Popschool i.s.m. De Vrolijkheid een muzikaal project waarin jongeren samen muziek gaan maken. Deelname is gratis, maar om mee te doen moet je wel 11 jaar of ouder zijn.
De deelnemers gaan 7 keer repeteren in “De Binding” op de manier zoals De Rijdende Popschool het altijd doet: Je gaat meteen samenspelen in een popbandje met 5 tot 8 bandleden. Aan het einde van het project wordt er samen met de deelnemers gekeken of we het resultaat willen presenteren voor publiek.

Je hoeft nog geen muziekles te hebben gevolgd of een instrument te kunnen bespelen (en noten lezen hoef je al helemaal niet te kunnen).

Je kunt je aanmelden (liefst voor 16 februari) door een mailtje te sturen naar vrolijkheid@derijdendepopschool.nl