Muziek op het Grunneger Hoogelaand

Voor de tweede keer werd Muziek op het Grunneger Hoogeland georganiseerd. Op zaterdag 8 oktober was er in Warffum een inspiratiedag talentontwikkeling muziek voor kinderen en jongeren van 7 t/m 21 jaar. Het evenement vond plaats op het Hogeland College en was een groot succes!

Er werden verschillende workshops gegeven: de dag begon met de repetities voor het optreden van het poporkest en tegelijkertijd werden de workshops van De Rijdende Popschool gegeven. In de pauze werd er een optreden verzorgd door het poporkest en werden de resultaten van de workshops van De Rijdende Popschool vertoond aan publiek!

Na de pauze kwam The Broken Brass Ensemble een optreden geven, waarna ze een workshop improvisatie en performance gaven aan enthousiaste deelnemers. Ondertussen was er een netwerkbijeenkomst georganiseerd door VRIJDAG-CultuurClick en werd er een workshop singer-songwriter gegeven onder leiding van Raymond Ritsma. De dag werd afgesloten door een prachtig optreden van The Broken Brass Ensemble en de deelnemers van de workshop.

Hieronder de foto’s van deze dag!

20161008_143813
Foto door Monique Gruppen