Jop uit Zeerijp schreef een heel mooi stukje over De Rijdende Popschool

Hallo,
Ik ben Jop en ik ga iets schrijven over De Rijdende Popschool.
Ik ben begonnen in september met 6 andere kinderen. We krijgen les van Roderik. De Rijdende Popschool gaat langs bij scholen om kinderen enthousiast te krijgen om muziek te maken. En daardoor ben ik met nog meer kinderen op het idee gekomen om een band te starten. Ik zing met een andere jongen, we hebben nog 1 drummer, een basgitarist, 2 keyboardspelers en nog 1 gitarist. Roderik begeleidt ons op gitaar.
Tot nu toe hebben we 3 liedjes geoefend. Het zijn geen echte kinderliedjes, maar gewoon popnummers.
Wij hebben 13 november een optreden! In het dorpshuis, dus kom allemaal kijken en luisteren, want wij hebben heel erg hard geoefend.
Ik vind De Rijdende Popschool heel erg leuk, omdat ik hou van muziek en muziek maken. En ik vind het leuk om in een band te oefenen, want met z’n allen muziek maken is veel leuker dan alleen. Ik heb erg veel zin in het optreden, maar ik vind het ook nog wel spannend.
Tot ziens bij ons optreden,
groetjes Jop