Gratis kennismakingsles in Stadskanaal

De Rijdende Popschool gaat van start in Stadskanaal!

Altijd al willen proberen hoe het is om samen in een bandje te spelen? Nu is je kans! De Rijdende Popschool komt naar je dorp toe met een auto vol spullen. Je hoeft nog geen instrument te kunnen bespelen en je hoeft er zelf ook geen mee te nemen. Het enige wat nodig is, is een goed humeur! Samen met leeftijdsgenoten en een bandcoach kun je dan liedjes leren spelen van bijvoorbeeld Harry Styles, MÃ¥neskin of Taylor Swift.

Klinkt dat als muziek in je oren? Kom dan naar de gratis kennismakingsles.

Datum:
dinsdag 5 maart 2024

Tijd:
15:30 – 16:45 Kids 8-12 jaar (basisscholieren)
16:45 – 18:00 Kids 8-12 jaar (basisscholieren)
18:30 – 19:45 Tieners 12-17 jaar (middelbare school)
19:45 – 21:00 (jong)volwassenen 18+

Locatie:
Kunstenschool ZG (Raadhuisplein 2 9501 SZ Stadskanaal)

Lijkt het je leuk om wekelijks met je vrienden in een band te spelen? Meld je dan aan en oefen elke dinsdag bij Kunstenschool ZG. De officiële lessen starten op 12 maart en het gaat om een cyclus van 10 lessen.

Voor Popschool Stadskanaal werkt De Rijdende Popschool samen met Kunstenschool ZG. Dankzij deze partij en het Cultuurfonds gaan we van start!