De Rijdende Popschool wenst iedereen een mooi 2024

Terwijl we het culturele jaar 2023 langzaam uit laten klinken, kijken wij vol verwachting uit naar wat 2024 voor ons in petto heeft! Een primeur in 2023: met DeClick Makers Mob hebben we voor het eerst een knallende voorstelling op de planken gezet. En bovendien zijn we in 2023 weer gestart met DeClick, om jongeren in de provincie weer meer mogelijkheden te bieden hun talenten te ontwikkelen.

En dat is nog maar het begin! In 2024 laten we niet alleen de tonen klinken in nieuwe popscholen in de dorpen en starten we met minimaal acht frisse culturele werkplaatsen DeClick, maar duiken we ook in het spannende project “Nieuwe Zaaiplaatsen” in samenwerking met o.a. Sparklab, Jimmy’s en Theater De Steeg.

Bij onze mooie stichting draait het niet meer alleen maar om muziek, maar ook om nieuwe ervaringen en het creëren van nieuwe mogelijkheden. Drempels voor cultuur? Die laten we achter in 2023!

Te midden van de uitdagingen in de culturele sector blijven wij swingen. Bedankt voor jullie geweldige vibes in 2023. Laten we samen, met nieuwe klanken, projecten en energie, de toon zetten voor 2024!

“Oh, I’m gonna try with a little help from my friends”

Groovy groeten,
Niels Steenstra