De Rijdende Popschool gaat van start in Sint Annen met een gratis kennismakingsles

Altijd al willen proberen hoe het is om samen in een bandje te spelen? In Sint Annen gaat de Popschool van start! Op woensdag 22 maart is er een gratis kennismakingsles in Dorpshuis de Meuln. Een week later starten dan, met meerdere bandjes, de reguliere lessen van Popschool Sint Annen.

De Rijdende Popschool

Bij De Rijdende Popschool krijgen kinderen, jongeren en volwassenen muziekles in een bandje. Onder begeleiding van een bandcoach leer je samen hoe je popnummers moet spelen. Denk hierbij aan liedjes van Harry Styles, Marshmello, Måneskin of TikTok hits. Om mee te doen met De Rijdende Popschool hoef je geen instrument te kunnen bespelen en je hoeft ook niets te huren of te kopen. De mobiele muziekschool komt naar je toe met alle spullen die nodig zijn, zoals een drumstel, gitaren, keyboards, versterkers, microfoons en een zanginstallatie.

Dorpshuis de Meuln
Molenpad 9
9796 PD Sint Annen

Popschool Annen
Lijkt het je leuk? Geef je dan op voor Popschool Annen en leer samen muziek maken met je vriendjes en vriendinnetjes. Wie weet treed jij dan binnenkort op in het dorp!