Aanmelden als vrijwilliger

Aanmelden Vrijwilliger

Wil jij vrijwilliger worden voor de popschool in je dorp? Wij worden heel erg blij als je ons bijvoorbeeld wilt helpen door af en toe folders rond te brengen, te helpen met klaarzetten en opruimen bij de popschool, of berichtjes te schrijven over popschool presentaties en -concerten voor onze website.

Ook kun je je inzetten voor de organisatie door bijvoorbeeld muziekinstrumenten en apparatuur te onderhouden en te repareren, hand-en-spandiensten te verrichten op het kantoor van De Rijdende Popschool, of misschien zelfs auto’s van De Rijdende Popschool te onderhouden en te repareren. Ook als je verstand hebt van licht- en geluidstechniek kunnen we je zeker inzetten voor activiteiten die we organiseren.

Je mag ons bellen op 06-18967968, of je vult onderstaand formulier in en we nemen z.s.m. contact met je op om een afspraak te maken.

Aanmelden als vrijwilliger
Bezig met versturen