Voeg je header hier toe

Het Pannekoekenfestival 2024

Pannekoeken en bands, dat klinkt toch als muziek in je oren?! Vijf Popschool dorpen bundelen hun krachten de eerste editie van het Pannekoekenfestival. Popschool bands uit Stedum, Spijk, Garmerwolde, Engelbert en Zeerijp sluiten het schooljaar knallend af met een eindpresentatie.

Al ruim 13 jaar is De Rijdende Popschool actief in onder andere Stedum, Garmerwolde en Spijk waar aan de hand van popliedjes in bandformatie muziek gemaakt wordt met kinderen, jongeren en volwassenen.

Wanneer:          Zaterdag 6 juli 2024
Locatie:             Spiekhoes
                           Nesweg 1, 9909 AV Spijk

Programma:
11:00       Opening festival
12:00       De Rijdende Pannekoek
17:00       Einde

Wij  nodigen iedereen uit om met ons deze feestelijke afsluiting te vieren.
Kom je ook?

De Rijdende Popschool is een initiatief dat zich richt op het faciliteren van muziekeducatie in dorpen, met speciale aandacht voor gebieden waar beperkte voorzieningen zijn. In dit project wordt naar dorpen gereisd, vaak naar dorpscentra, om daar muziekactiviteiten te organiseren, met name gericht op het samen muziek maken in bandformatie.